Stevenvlet - 12.45
Prijs | Verkocht |
Afmetingen | 12,45 x 4,00 x 1,10 mtr. |
Doorvaarthoogte | 2,70 mtr. |
Bouwjaar | 2006 |
Werf | De Scheepsbouwers |
Ontwerp | Th. Gillissen |
Ligplaats | Drimmelen |
CE-status | C |
Materiaal romp | Staal |
Materiaal opbouw | Staal |
Materiaal dek | Staal |
Rompvorm | Rondspant gejoggeld |
Waterverplaatsing | Ca. 18 ton |
Motorisering | 1 x John Deere à 127 pk. |
Draaiuren | Ca. 1.500 |
Snelheid | |
Boegschroef | Elektrisch |
Hekschroef | Elektrisch (2012) |
Ankerlier | Elektrisch |
Stabilisatoren | |
Interieur | Teak |
Aantal hutten | 1 |
Aantal slaapplaatsen | 5 (2 + 3) |
Toiletten | 1 |
Douches | 1 |
Verwarming | Ketelbinkie CV |
Airco | |
Fornuis | Ja |
Koelkast | Ja |
Diepvries | |
Afwasmachine | |
Wasmachine/Droger | Mini wasmachine |
Televisie | Ja |
Stereo | |
Elektrische installatie | 12/24/230 volt |
Accu's | 2017 |
Generator | |
Acculader | Victron Combi 70 (2016) |
Omvormer | Victron Combi 3000 (2016) |
Brandstoftank | Ca. 1.200 ltr. |
Watertank | Ca. 900 ltr. |
Vuilwatertank | Ca. 300 ltr. |
Log | Simrad |
Kompas | Raymarine |
Roerstandaanwijzer | |
Dieptemeter | Simrad |
Marifoon | ICOM |
GPS | Simrad Evo II |
Plotter | Simrad Evo II |
Radar | |
Autopiloot | Raymarine (+ afst. bediening) |
Bijzonderheden | |
Schip met teakhouten betimmering met massief lijstwerk, voorzien van o.a. thermopane ramen en C.V. Zeer lage doorvaarthoogte. Tussen 2016-2019 werd het schip voor ca. € 77.000,00 o.a. voorzien van electrische motorbediening met afst. bed. en extra bediening op hekpreekstoel, nieuwe accu's, scheidingstrafo en combi acculader/omvormer. Het gehele schip professioneel gespoten (2017), zonnecellen, nieuwe pythondrive, groot electrisch schuifdak (2018), antifouling 2020 etc. De specificaties zijn volgens opgave eigenaar en/of fabrikant, hier kunnen geen rechten aan worden ontleend. Ship with teak paneling and solid mouldings, equipped with thermopane windows and central heating. Very low headway. Between 2016-2019 the ship is equipped (for approx. € 77.000,--) with remote-engine-control including an extra remote control on stern pushpit, new batteries, isolation transformer, combi battery-/inverter charger. The entire ship is professionally re-painted (2017), solar cells, new python drive, large electric sliding roof (2018) etc. The specifications are provided by the owner and/or manufacturer, no rights can be derived from this. |
Terug naar aanbod Download PDF (beknopt) Download PDF (compleet)